TALENTPOOL AUTOMATISCH BEHEREN

Snel en efficiënt talentpools beheren met een digitale collega

Sneller en efficiënter in contact komen met de juiste mensen. De digitale collega ondersteunt bij de administratieve en repetitieve taken zodat er meer tijd over blijft voor de menselijke touch!

VOORDELEN VAN EEN DIGITALE COLLEGA

De digitale collega ondersteunt bij het beheren van een talentpool

De digitale collega houdt de talentpool bij zoals een reguliere medewerker, met een aantal extra voordelen.

Automatisering, met intellligentie

De digitale collega is in staat om op een intelligente manier een goede selectie te maken van interessante profielen, bovenop wat tools zoals LinkedIn standaard bieden.

Snel & nauwkeurig

De digitale collega doorloopt, benaderd en updatet de talentpool regelmatig, snel en nauwkeurig.

Goede communicatie

De digitale collega houdt alle betrokkenen op de hoogte van de stappen die genomen zijn in het proces. Op deze manier is iedereen optimaal betrokken.

Goedkoper

De digitale collega is kosteneffectiever. Deze werkt 24/7, wordt niet ziek en neemt geen vakantie.

Naadloos geïntegreerd

De digitale collega werkt met alle programma's, websites en systemen die je nu al gebruikt.

De digitale collega van CloudHR helpt bij het beheren van talentpools

Een talentpool beheerd door een digitale collega

Hieronder staat een voorbeeld van hoe een recruiter wordt ondersteund bij het beheer van een talent pool door een digitale collega.

Selectie van vacature

De recruiter geeft aan bij de digitale voor welke vacature een talentpool moet worden gemaakt.

Voorselectie van profielen

De recruiter maakt een eerste selectie op LinkedIn van profielen. Er zijn maar liefst meer dan 2000 profielen die voldoen aan deze selectie.

Intelligente selectie door CloudHR

De digitale collega bekijkt alle resultaten die in de voorselectie zitten. Op basis van de vacaturetekst en de eisen & wensen die aangegeven zijn wordt ieder profiel bekeken op basis van vaardigheden, ervaring, opleiding en andere informatie.

Selectie & import

De digitale collega laat aan de recruiter de best scorende profielen zien. De recruiter kiest vervolgens welke profielen moeten worden geïmporteerd in LinkedIn-recruiter.

 

Waar kan de digitale collega jou helpen?

Onze aanpak

In grote lijnen worden onderstaande stappen doorlopen. Afhankelijk van het proces is de doorlooptijd enkele weken. Je kunt dus snel profiteren van alle voordelen van de digitale collega.

Quick scan

Samen inventariseren we het beoogde onboardingsproces, welke informatie ervoor nodig is en welke systemen en personen betrokken zijn.

Business case

We bekijken welke stappen door de digitale collega kunnen worden overgenomen. Ook bepalen we samen de business case, zodat je zeker weet dat je het maximale profiteert van de digitale collega.

Inrichting

De stappen die door de digitale collega kunnen worden overgenomen worden aangeleerd

Ingebruikname

De eerste werkdag van de digitale collega  begint!